L'applicazione pratica di a rete metallica decorativa

A rete metallica decorativa hè tessuta da una barra metallica o un cable metallicu, secondu a forma tessuta di u tela, da a barra metallica horizontale attraversu u cable metallicu verticale per furmà una varietà di mudelli, l'usu di materiali cumpresi l'acciaio inossidabile è a corrosione d'alta resistenza. azzaru cromu resistente è altri metalli. Ci sò dinù trattamenti di superficia spiciali, cum'è gold plating, silver plating, titanium plating, stagnatura è altri elementi dopu à una varietà di altri colors.It hà una larga gamma di appiicazioni è un effettu decoru significativu, è hè diventatu un novu favuritu di l'arti architetturale mainstream.

U schermu decorativu di metallu include: cortina di schermu di metallu, cortina di metallu, cortina di metallo, cortina di rame, cortina appesa, cortina di schernu di metallo spirale, cortina di schermu di schernu di metallu decorativu, cortina di schermu di schernu di metallu, tettu, cortina di schermu di u tettu. , pò scontu, u muvimentu liberamente, faciule di pulisce u mantenimentu, l'effettu di decoru hè bonu, a dimensione pò esse persunalizata è cusì nantu à i vantaghji. A reta di decorazione architettonica pò esse u culore originale di metallu, pò ancu esse sprayed in bronzu, ottone , ramu rossu è altri culori, l'altezza pò esse arbitraria. L'ombra di maglia metallica hè un novu tipu di materiali di decorazione di custruzzione, usa l'acciaio inossidabile d'alta qualità, lega d'aluminiu, materiali di lega, cum'è cumpilatu da l'artigianu speciale è diventanu, per via di u so filu è a flessibilità speciale è u lustre di a linea metallica hè largamente utilizata in a facciata di l'edificiu, a partizione, u tettu, è a stazione di l'aeroportu, l'alberghi, l'opera, a sala d'esibizioni è altre int di alta qualità.decorazione ernal è esterni.Effettu decorativu vivid, aspettu chic, elegant.Different luce, differente ambiente, differente piriudu di tempu, differente osservazione Angle, u so effettu visuale hè assai ricca, palesani temperament eleganti, caratteru individuale straordinaria, altu gradu.

IMG1

IMG1

Cù u prugressu tecnicu in u campu di a decorazione architettonica, i materiali di custruzzione sò sempre emergenti.Cum'è un rapprisintanti di novi materiali prufessiunali è amichevuli di l'ambiente in l'industria, a reta di decorazione metallica architettonica hà attiratu una larga attenzione in l'industria.I prudutti sò gradualmente maturu è ponu esse promossi è appiicati in l'ingegneria di decorazione architettonica di riferimentu.

IMG1

IMG1

IMG1

IMG1


Tempu di post: 29-May-2020